2 dagar.



Bara två dagar kvar, och jag har super mycket resefeber och jag vet att jag kommer längta hem efter 1 vecka.
Jag har drömt om resan 4 nätter i rad! Asså snacka om att jag har resefeber.. Packningen är fortfarande inte klar och jag börjar känna mig stressad eftersom att jag inte har städat rummet heller. Imorgon lämnar jag rimbo kl 13:00 och sen så kommer jag inte hem fören om 16 dagar. Sakna mig inte för mycket bara!

Idag har jag iaf vart på öppet hus på rodengymnasiet, och jag är helt säker på att jag ska gå bygg med inrikting måleri. Det va grymt mysigt!
Aja nu blir det snart sova är jätte trött och ska packa och städa som en tok i morgon..

Puss på er!

Kommentarer
Emma säger:

sv: ja jag vet !<333

2009-11-29 | 11:37:28
Bloggadress: http://emmafolkesso.blogg.se/
Malin säger:

sv: jaha där ser man, vart ska du resa då? :-)

2009-11-29 | 12:32:15
Bloggadress: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback