18 dagar.




Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag åker till Dominikanskarepubliken. Jag har redan börjat fundera på vad jag ska packa !? Men jag har bestämmt mig för att jag får inte börja skriva packlista innan den 16:de men då är det 14 dagar kvar så då kan jag börja på packlistan. När det är 10 dagar kvar kan jag kolla om jag har allt hemma som jag ska ha med i min "lilla" resväska. Och när det är 7 dagar kvar då kan jag börja lägga ner alla kläder,solbrillor m.m i väskan. Och då kan jag börja skryta extra mycket om hur varmt det är och om hur brun jag ska bli! :''D

Jag ska snart sova men innan det ska jag göra klart min header till designen annars blir jag ju aldrig klar och det skulle inte vara kul för dom som nu skulle vilja lägga ned tid och läsa min blogg.
Idag har jag blivit lite bättre, men jag mår fortfarande dåligt, och jag kan inte gå till skolan imorgon.. Jag vill bli frisk nu! Men aja jag kommer nog vara frisk och smitt fri tills måndag :D Men då blir det en massa plugg för jag missar mitt omprov i matte imorgon och min tyska uppsats. :''(
Nej nu får jag sluta skriva så mycket det är ändå ingen som orkar läsa. Haha
Nu blir det sova sova sova! Eller nej juste skulle ju göra klart headern.. Haha Men natti ♥

Kommentarer
Halime säger:

jag vill följa med :)<333

2009-11-16 | 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback