17 dagar.



När jag vaknade idag så mådde jag mycket sämre mot vad jag har mått alla andra dagar den här veckan, jag har fått gå upp flera gånger i natt och tagit alvedon... Jag vill ju bli frisk ! Jag får väl helt enkelt vara hemma hela helgen också. Och se om jag mår bättre på måndag, annars blir det inte kul ! Jag kommer typ knarka alvedon om jag inte mår bra snart!
Ikväll är det idol och det får jag väl kolla på med min kära familj -.- Men det blir säkert bra! Så får vi se om jag kan sova inatt, eller om jag blir vaken hela natten. Hoppas alla andra mår bra ! Jag har iaf fixat en bättre design som jag får ha sålänge tills jag har tid och lust och ändra den. Men ha det bra! Puss♥


Kommentarer
Mollie; fotobloggen säger:

Tittar in på din fina blogg och hoppas du får en trevlig vecka! ;D

2009-11-22 | 19:52:21
Bloggadress: http://rosafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback