16 dagar kvar

Nu är det bara 16 dagar kvar. Och det betyder att det bara är två dagar kvar tills jag får skriva min packnings lista! :''D

Jag blir bara sämre och sämre! Konstig sjukdom jag har råkat ut för. Men jag hoppas att jag är feberfri imorgon så att jag kan gå till skolan på måndag, jag ska be om hjälp med designen men den här får duga så länge.
Idag blir det en såndär jobbig lördag.. Efter som att jag mår sådär så ska jag och mamma hyra en film. Och det gå väl inget bra på tv idag, det brukar det ju inte göra på lördagar..
Jag kollade på idol igår btw, och jag bara älskar Calle och Mariette ! Vilken bra duett dom gjorde!
Därför så lägger jag upp ett litet klipp på låten :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback