15 dagar.

Wiih! Jag är frisk!
i mårse så vaknade jag inte av huvudvärk inte av att jag svettades utan jag vaknade för att jag hade sovit klart!
Det va så himla skönt! Fast nu har jag råkat ut för en annan sak och det är ju så typiskt mig eftersom att jag verkar ju inte kunna på bra ? Jag har en fruktansvärt jobbig tandverk! Så jag kan inte äta, så jag kommer typ gå och vara jätte hungrig. Det verkar som att det typ är en infektion i tanden eller något, jag känner att det inte är ett hål iaf, det känns typ som att det är något under tanden som vill typ trycka ut tanden, det är svårt att förklara. Men det gör jätte ont!
Men nu är jag frisk iaf! :'') Puss på er ! <3

Kommentarer
B. säger:

SV: Taack detsamma!

2009-11-15 | 22:52:03
Bloggadress: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback