den 13 maj.

Jag har börjat mitt glutenfria liv nu. Var hos läkaren och han tyckte att det var en idé att kanske prova glutenfritt ett tag. Jag har snart testat i en vecka och jag känner att det faktiskt blir lite bättre. Det som är så jobbigt är att det är så mycket som jag inte kan äta... Måste man ha mjöl i typ allt?! Men det är bara att vänja sig.
Igår tänkte jag mig verkligen inte för. Jag var på fest och smakade nudlar. Jag har liksom alltid kunnat äta nudlar men nu kan jag ju inte det och det tänkte väl inte jag på. Det gick 10 minuter efter att jag hade svalt den där enstaka lilla nudeln som jag så promt skulle smaka på, sen fick jag kramper i magen. Inatt och idag så har jag mått så himla dåligt, har känt mig sjuk hela dagen och mått jätteilla! Får tänka mig för nästa gång för det där var inte kul alls!!

Förutom det tråkiga med magen så har min helg vart hur bra som helst! I fredags så mös jag med mina fina vänner på Josefins balkong. Vi grillade marshmallows över ljus och snackade skit. Fick riktiga sommarkänslor!
Igår åkte jag med mamma och Emma till Stockholm, vi gick till Kungsträdgården för att se på de fina rosa träden. Det var vackert även fast att alla blommor på träden nästan hade fallit bort. Det råkade bli lite shopping också, det gillar jag!

Känner mig nöjd med min lediga helg och nu går jag och lägger mig! NATTI!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback