Varberg

Jag är dålig på att blogga. Jag ska bättra mig. Det är sommar nu, jag har flyttat hem igen och jag längtar som en tok tills jag får flytta till den nya staden. Inte för att jag längtar efter att flytta ifrån alla mina underbara vänner för dom vill jag inget annat än att ha med mig till Varberg. Jag längtar efter att få träffa nya människor och efter att få lämna den håla man alltid har bott i. Just nu tillbringar jag 12 dagar i denna underbara stad och känner att jag verkligen inte vill hem och jobba igen. 

Igår hade jag en superdag på Liseberg med Moa, Linnéa och Andreas. Det var hur kul som helst! Kände mig verkligen som ett litet barn igen.



  

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback