10

tog en såndär lista från nätet och tänkte försöka få tiden att gå lite.

1.) Blev du kär under 2012?

Ja, det blev jag..
2.) Blev du tillsammans med någon 2012?
nja, tillsammans och tillsammans.. Jag höll mig till samma kille och hoppades väl på att det skulle bli något i den stilen.
 

3.) Gick det bra för dig i skolan under 2012?
Ja, det gick mycket bättre än 2011.

4.) Det bästa som hände under 2012?
Åkte på semester med min vän Fanny till spanien, det var kul! Sen så fick jag se och uppleva underbara England med min vän Linnea, det hade jag inte gjort förut.
Träffade också en mycket fin människa.

5.) Det sämsta som hände under 2012? 
Jag började umgås med ett as som jag typ "bodde" hos i ett halvår. Jag mådde ganska dåligt då eftersom att han var ganska duktig på att trycka ner mig. Han visade mig också att man absolut inte kan lite på alla människor. Är ganska glad att jag träffade honom ändå eftersom att jag har lärt mig så mycket av hans pissiga beteende.

6.) Var 2012 olikt 2011?

Ja.

7.) Har du några nyårslöften?
Nej. Eller jag vill ju träna och komma i form inför fotbollen i sommar och inför tjejvasan i februari.
 


8.) Klarade du jordens undergång?
Jag tror det!? Om inte alla är döda utan att vi vet det?!
 


9.) Fick du några nya vänner under 2012? 
Ja.

10.) Bråkade du med många under 2012? 
Inte med många men något bråk har väl uppstått.

11.) Tre bästa låtarna från 2012?
hm.. Skulle väl vara typ "Don't you worry child", "Little things" och sen får jag väl dra till med "Gangnam style" Tycker att det var så sjukt många bra låtar 2012! Hade kunnat rabbla hur många som helst.

12.) Har du varit ledsen mycket under 2012? 
Ja, var ledsen en pariod innan sommaren men sen blev jag glad igen.

13.) Har du varit glad under 2012?
Ja, jag har vart väldigt glad många gånger!

14.) Har 2012 varit ett bra år? 
Ja, det har vart helt ok! 2013 ska bli mycket, mycket bättre!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback