Dag 01 - En (tre bilder) bild på mig + presentation om mig själv

Jag är Hanna Louise Lindén, är född då sverige försökte gräva guld i U.S.A men lyckades bara gräva fram ett brons (alltså 1994) och om man kan lite matte så bör man kunna lista ut att jag är 18 år.
Jag gillar att kolla på tecknat, äta godis, träna fotboll och framförallt att umgås med mina fina vänner.
Jag tycket inte om fisk och är ganska lat så orkar inte anstränga mig för mycket i onödan.
Jag vill lära mig att åka snowbord och wakeboard men det blir aldrig av att jag lär mig något.
Jag somnar nästan alltid när jag kollar på film och om någon väcker mig så blir jag oftast lite sur.

image description

image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback