Hemma.

Nu är jag hemma efter en helt underbar helg i Varberg! Var så sjukt skönt att få komma bort lite.
Min hemresa har vart seg! Planet var försenat och sen när jag skulle köra hem så var det så mycket dimma, jag såg inte ens vägen, kunde inte se när nästa kurva kom. Har aldrig koncentrerat mig så mycket tror jag. Sova är omöjligt just nu eftersom att bilfärden krävde så mycket koncentration så mår jag så super illa så det känns som att jag ska spy vilken sekund som helst! Men jag säger godnatt ändå.


Kommentarer
Anna Pettersson säger:

Nu är tävlingen om BrilliantSmile tandkräm är avslutad, kika in på bloggen om det blev du! Redan imorgon kommer det upp en ny tävling kika in då igen :)

2012-09-01 | 11:19:37
Bloggadress: http://apettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback