resurs

Hej! Sitter i skolan på resursen.. Applåder till mig!
Fick nyss reda på att min gamla skola brann inatt, lite läskigt att det brann natten till fredag den 13:de faktiskt. Det brann från ett förråd ut i matsalen. Jag antar att det är alla små legister i rimbo som har orsakat detta. Ibland kan man undra varför alla ligester har hamnat i just rimbo? Det är verkligen så, rimbo har blivit fullt av små ungar som knarkar, röker, snattar, dricker och gör mycket annat.. När jag var liten så var jag inte med om att någon i min vänkrets höll på med något sådant? Nu ska jag in på lektion. HADE!

Kommentarer
E M M A säger:

Haha ofta du gick på det sååå mycket?? :D

Fan vad bra jag är ;)<33

2011-05-15 | 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback