O.C + sängen

Hej! Nu ska jag precis lägga mig och titta på O.C sen så måste jag verkligen sova! 
Vaknade i panik vid kvart över sju idag och insåg att jag hade en kvart på mig att komma till jobbet. Jag hatar att vakna i panik för då vet jag att dagen kommer gå åt helvete.. Känns som att jag har sträckt en muskel i halsen gör ont! Ramlade med cykeln idag och slog i armbågen, gjorde ont! skar mig på rakhyveln i duschen, svider och sist men inte minst så har jag något i ögat, känner mig halvt blind! Nej nu ska morgondagen gå bra, annars så tror jag att jag lägger mig på sängen och sover till sommaren..

Jag har bokat tid till tatuering på onsdag, känner mig nervös! 

GODNATT PUSS



Jag och Fny i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback